onsdag 1 februari 2012

Praktik

Har tillslut fått reda på vart jag ska vara på praktik. Det blev avd 43 i Karlstad. Ska bli kul. Men funderar samtidigt på vad jag skall göra och vad syftet är med praktiken. Kan förstå om man är ny inom psykiatrin, men nu har jag jobbat fyra år. Oj vad tiden går fort! Kan även förstå om man läser till IVA, op, barnmorska osv och yrkes professionen är helt ny. Men hur som helt så ska det bli kul att få se en annan typ av verksamhet och kanske tom träffa gamla kollegor!

Halsontet har även blommat upp igen!! Störande delux! I dag blev det lite lugnt på dansträningen, tränade mest tekniker och så. I morgon tänkte jag gå ner till Galaxen  och reka lite i gymhörnan. Hoppas det inte är så mycket folk där då när jag går runt och småmyser lite :) Hoppas halsen är bättre så man kan köra lite också, annars blir det mest att kika och testa lite.

Inga kommentarer: