lördag 18 februari 2012

Nu när man börjar bli van en viss träningsnivå blir jag sjukt seg när ett pass uteblir. Vågar dock inte riktigt köra på nu dagarna innan vasan, utan tar det lite lugnt. Lite promenader och zumba är planerat. Gymmet får ligga lite vilande några dagar. Kan hända jag åker tid men kör inte på så tungt. Sist jag körde ben hade jag känning två dagar efter. Har ont i nacken/axeln också. Kan bero på att jag sov konstigt i natt eller från skidpremiären i går. Ont som fan i bland, som kramp. Måste testa skidorna minst en gång till dock. Tyvärr har väl all snö regnat bort i dag. Men får väl nöja mig med ett åk. Måste dock "gå" in pjäxorna igen. Inga problem med dom förra året, men smärtan som uppstod i går är inte rolig!

Längtar riktigt mycket till fredagskvällen när loppet är avklarat. Ska då vara så himla nöjd med mig själv och ska jag ta träningen ett steg längre :).

1 kommentar:

Sofia sa...

Kom och träna med mej ikväll, 1645. Styrkepass på Hk ist för bodypumpen! :) Blir inte så tungt mer inriktat på fler reps.