måndag 13 februari 2012

Inredning VS Träning och en skvätt kärlek.

Nu har det blivit väldigt mycket fokus på inredning ett tag och ibland är det träning, ja allt mellan himmel och jord. Men det är ju så livet är, i bland är man mer fokuserad på olika saker i livet. Har i bland funderat på att starta fler bloggar med fokus just tex inredning, träning mer privat osv. Men det skulle jag aldrig orka hålla reda på så jag skriver allt i samma, hoppas det inte blir rörigt för er. Och ni som inte gillar tex träning får strunta i och läsa när det handlar om just det :)

På tal om träning så var måndagens kontroller oförändrade :(. Har dock inte satsat så mycket på träningen då jag var i Linköping fyra dagar och jobbade de resterande dagarna. Men han i alla fall med sju stycken tråningspass, två vilodagar. Dock var de mer lågintensiva, inte så mycket gym som vanligt. Denna vecka tar nog hemmet en hel del från träningen också, men får försöka hinna med. Som i dag blev det tex 45 min Zumba på lunchen, alltid något. Men i morgon tänkte jag ge benen en omgång i gymet.

Tänkte inte göra så mycket mer i hemmet efter att jag kom hem från IKEA men kunde inte hålla mig. Blev att måla en pall och lite småkrafs. Skruvade även i hopp en av alla möbler. Då golvet ännu inte är genomhärdat och inte går att möblera så är det trångt i vardagsrummet nu. Och inte kan jag göra det i morgon heller.

Imorgon är det alla hjärtans dag. Det fick mig att tänka på alla små dejter man har hunnit med. En del lyckade och en del mindre lyckade. Krogragga, nätdejting mm mm och inget har gett något långvarigt resultat. Men har börjar förlika sig med tanken att klara mig på egen hand och det går rätt så bra. I dag BACKADE jag t.o.m in hyr kärran på sin plats (nästan).

Nu är jag så trött så ögonen svider. Godnatt mina nära och kära. Ta hand om varandra och tänk på varandra, oavsett om det blir/är alla hjärtans dag eller inte <3. Alla dagar räknas!

Inga kommentarer: