måndag 13 februari 2012

Rosa dröm.

Gud vad nöjd jag blev, sitter nu och dricker kaffe och begrundar mitt mästerverk :). Hittade dock ingen Hallo Kitty tapet som föll mig i smaken. Gillar inte när det är massa små figurer huller om buller. Det skall vara enkelt och strukturerat. Men lycka till och hitta det på en barntapet!  Hittade däremot en Prinsess våd som jag tror skulle passa bra. Dock var det någon dag leverans på den.

 Innan väggfärg. 

 Efter. 


Blev nästan bättre än jag tänkte mig. Svårt att få fram det på bild. Våden tänkte jag ha på väggen utan fönster. Får nästan sätta upp den efter att möblerna är inne, så man ser vilken höjd som blir snyggast. Kom även på att  Mejas röda skrivbord kanske inte passar in så bra nu.... Får se vad som kan ordnas på eftermiddagens IKEA tur :).

Inga kommentarer: