lördag 4 februari 2012

Längtar till nya mål.

Längtar nu bara tills att kortvasan och därmed kjeklassikern är fullgjord. Ska bli så jävla gött att få den avklarad. Har hållt på med den nu i snart 1½ år pga av en liten sjukhusvistelse som satt stopp i hjulen inför förra årets vasa. Men nu så ska den bli klar! Inte bara för att det ska bli skönt att få den gjort så ska det bli kul att åka till Dalarna och träffa Henrik som jag inte har sett sen vansbrosimningen. Fy det var länge sen! Åter till mina "mål" Jag har redan filat på andra mål och utmaningar och vill inget annat än att kicka igång med dem. Även om jag mentalt redan har smygstartat lite på dom så vill jag gärna lägga mitt första mål, Tjejklassikern, bakom mig. Roligt ska det bli!

Är ett steg närmare sovrums projektet också. Hyllan är nu tingad, sängen kvar. Skulle lägga ut den på blocket, men det gick inte att ladda upp bilder där så om någon vill ha en juniorsäng, hojta! Och på måndag ska vi titta på tapeter. Skoj!

Reddan halvvägs i denna korta mamma vecka också :(. Då jag ska ner till Linköping, för studier,  hela nästa vecka så blir mamma veckan kort. Har i nulgägget ingen som hellst lust att åka ner, men vet att det kommer bli givande och trevligt när man väl är på plats. Vet att det kommer hållas en hel del intressanta föreläsningar. Har även laddat upp med några filmer som man kan dra av på kvällarna på hotellrummet. Tror även hotellet har gym så det kommer egentligen bli perfekt ju.

Inga kommentarer: