tisdag 10 juli 2012

10 år

Vilken tur att jag kollade på passet i går. För det går nämligen ut nu i Agusti, så bara att bege sig ner till polisen och förnya det. Annars kunnde det bli lite jobbig när det är dax att bege sig att stå på flygplatsen med ett för gammalt pass.

I går blev det löpbandet. 70 minuter. De första 50 minutrarna blev det någon form av intervall. 5 min pw och 5 min jogg. Försökte att spurta de sista 30 sek på varje löpintervall och när jag gick gick jag med lutning. Allt för att försöka ta ut det där lilla extra. Fast psyket är inte riktigt med mig än, har nog mer att ge men bromsar mig själv. Men det kommer väl. Blev i alla fall 8,2 km. Skulle ha fortsatt upp till 10 km men får bli nästa gång. I dag ska det egentligen vara vilo dag, men har  två pass på HK: 10-10-10 och Core, så bara att bege sig dit.

I söndags började jag köra strikt igen, inga Kolisar förutom från grönsaker och sallad. Och ökat upp cardion till en helt annan nivå. Resultatet -1,3 kg på två dagar. Händer ju mer i början och det är väl tur så man orkar hålla i för ibland är det jäkligt svårt att ståp emot när suget sätter in. Men planen är att vara stenhård veckan ut (till semestern) och sen fortsätta vara strikt men kanske unna sig något på helgen. Sen när det beger sig till Turkiet så får man passa på att njuta.

Inga kommentarer: