tisdag 31 juli 2012

Förberedelser

I dag var det dax för att fixa fransarn. Drygt att ligga still så länge men snyggt blir det, om man ska vara fin får man lida pin heter det väl ?! :) Var sen ner till stan för att inhandla och fixa det sista för resan. Och då stötte jag på en klänning som  jag bara inte kunde motstå. En fans kvar och i small. Gick först förbi den då den inte fanns in storlek, trist. Men kunde inte riktigt släppa tanken på den så gick tillbaka för att testa den, måste ju prova lixom, och den passade! Nice.

 

Körde mina pass idag också, 10-10-10 och core. Det fick riktigt bra och kul var det. behövde knappt titta på mina fusklappar och jag kunde tom prata och instruera i vad som skulle komma samtidigt som jag körde. Skönt att känna en annan säkerhet och trygghet. Har fått ett mycket intressant erbjudande också. Info om det kommer när jag har allt underkontroll.

Inga kommentarer: