måndag 9 juli 2012

Klen?!

I dag började jag satsningen på cardio träningen. Resultatet blev 65 min på crosstrainern och 10 min nedvarvning på löpbandet. Kom 11,67 km på krossen, nöjd som första etapp. Nu har man ett utgångsläge så får man försöka slå det varje gång. Svettig blev jag, inte mycket på tröjan som var torrt inte. Efter passet kände jag mig tömd på energi. Så begav mig hem för att fylla på med energi inför core passet. Men på vägen upp till Hk blev jag sjukt illamående. Var så illa att jag var tvungen att stanna bilen och sitta ute i friska luften ett bra tag. Det är först nu ca tre timmar senare som det börjar ordna upp sig. Sjukt. Så mycket tog jag inte ut mig, eller!? Fast iof kan man ju hoppas det så det inte är någon annan skit.

I morgon börjar sista arbetsveckan, ska bli skönt att få lite semester.

2 kommentarer:

Elefantflickan sa...

Kan ju vara en kombination av saker.... Simmat i helgen, varmt, ätit för lite för cardiopass?!? Hoppas du repade dig när du kom hem =0) och bra jobbat, skulle också behöva ta tag i flåsträningen.
Keep on going

Elefantflickan sa...

Kan ju vara en kombination av saker.... Simmat i helgen, varmt, ätit för lite för cardiopass?!? Hoppas du repade dig när du kom hem =0) och bra jobbat, skulle också behöva ta tag i flåsträningen.
Keep on going