lördag 31 augusti 2013

Vecka 40

Då går vi in i vecka 40 och jag hoppas verkligen det är sista veckan. För nästa lördag får kontraktet ut. Har känt av förverkar relativt regelbundet i en vecka nu. Känner av ett ökat tryck nedåt och ont i ryggen. Utöver det så är händer och fötter så svullna att det sticker och känseln försvinner bort i mellan. På nätterna blir det sparsamt med sömn, om jag inte vaknar för att jag är kissnödig så vaknar jag av en förvärk, ryggont, eller atthänderna  har domnat bort. oftast brukar jag somna om och få en halvtimme /timme  bortimellan. Men i dag vaknade jag vid 02 och har fortfarande inte kommit till ro. Testat allt från vetekudden, bad, sakosäcken osv. 
Så för mitt psykes skull (och för min sambos skull) hoppas jag slutet är nära. Nog med självömkan, nu är slutet i alla fall nära.  

Inga kommentarer: