tisdag 27 augusti 2013

Såld

Efter att ha hyrt ut min gamla Lgh i knappt ett år nu så har vi nu sålt den. Allt gick fort och inom en vecka hade vi en vinnande budgivare. Så i går skrev vi papper. Skönt att få det gjort så snart som möjligt då det snart ska födas barn. Ska dock till banken och fixa med lite ekonomiska delar två dagar innan BF.... Skulle behöva till frissan också, kanske ska passa på nu i lugn och ro innan bebisen tar över all vaken tid. Men då startar väl värktabletter när man sitter med folie paket i huvudet. Fast det skulle väl vara värt att testa :) 

På fredag är det begravning. Vad ska man ha på sig tro.... Har inte så mycket att välja på och nytt är det inte på tal om att köpa..... Men jag har en knälång mamma klänning, typ mer strandklänning, men det får nog bli den ändå. Det värsta är skor.... Då jag är svullen som en gris är det bara ett par fula foppa tofflor jag från på mig... Tror dock att mina sandaler kan funka för där kan man ställa in remmarna. Det blir nog väl. 

Inga kommentarer: