onsdag 9 oktober 2013

Vilken dag

Under gårdagen var det inte mycket som stämde. Saga kom inte till ro förutom små korta stunder och då om hon var i famnen. Så fort hon blev nedlagd så vaknade hon. Sen när hennes älskade far kom hem så gick det lite bättre och på kvällen var hon lugn och sansad. Oftast så somnar hon bäst hos Ted, för hos mig vill hon oftast bara äta. Även om hon nyss har ätit så vill hon lixom tutta mera. Så det är nackdelen när man blir själv hemma, ingen att dela med. Men i bilen och vagnen brukar det bli lugnare och så även i går. Så vi tog bilen till gymmet. Blev ca 15 min på crosstrainer innan hon vaknade till i bilbarnstolen. Och de 15 min räckte kan jag säga, Gud vad svettigt, kändes som jag sprungit en mil. Sen blev det benträning. Och när Safa blev missnöjd i stolen fick hon hoppa in i själen. Tig en liten stund innan hon fan ro, men sen gick det superbra. 

Inga kommentarer: