fredag 15 juni 2012

PersonalFest

I går var första dagen som jag kände mig pigg hela dagen, riktigt skönt och bra tajming då vi hade personalfest på kvällen. Riktigt trevlig fest. Det bjöds på div aktiviteter så som pilbågsskjutning, lerduveskutning, yxkastning, körning av hjullastare och fyrhjuling. Det var riktigt roligt och jag han att testa allt uton fyrhjulingen så den han gå sönder. Jag var värdelös på lerduvorna men destu bättre på hjullastaren. Sen bjöds det på riktigt god mat från en lokal bonde. Riktig trevlig kväll med andra ord trots blåsigt och små kyligt.

Mina planer för helgen blev också lite ändrade och det tackar vi ödmjukast för. Detta möjliggör att jag kan umgås mer med Kärleken. I dag blir det förmodligen en lugn cykeltur till skärgården då det är cykelnsdag här i stan. Hoppas jag kan cykla anars blir det en bil tur, och i morgon blir det mera ved med familjen.

Inga kommentarer: