torsdag 28 juni 2012

Efter regn kommer solsken

Kan man verkligen säga. Efter ett skit pass i h en vilo dag så var jag tillbaka i gymmet. Sjukt taggad och jag maxar i nästan alla övningar. Det roligaste var i den liggande hantelpressen, där blev det en rejäl ökning. Från att ha legat och tydligen fegat på 8 kg så testade jag 12 kg och körde ett sett på 12 st. Kände mig inte nöjd där så nästkommande set blev det 16 kg, tog då slut på 6:e repsen så gjorde de sista 6 på 12 kg. Sista settet tog jag 14 kg i och klarade där alla 12 reps. Sjukt kul. Däremot var det inte lika kul i bänkpressen där jag fastnade. Lasstade på mitt pers 50 kg, men tog slut helt och fastnade nere på första repetitionen. Då jag var själv på gymmet fick jag välta av vikterna. Det var ju tur att jag intye hade låst fast dom för då hade jag nog legat ännu. Ha ha. Sen så repeterade jag passet 10-10-10. Tror jag börjar få koll på kombinationerna.

Inga kommentarer: