måndag 18 juni 2012

Gladiatorerna

Måste kanske erkänna att kroppen kanske behövde några dagars vila. För nu har jag mer energi än någonsin och det känns som om nånting har hänt. Är mer fokuserad under träningen och försöker verkligen hitta kontakt med rätt muskel. Detta innebär att jag blir riktigt trött i den muskeln som jag tränar. I dag var det biceps och triceps. Körde så strikt jag kunde och det brände på gött. Dock innebar det att jag fick gå ner lite i vikt, men jag har hellre bra kontakt och kör strikt än bara lassar på för att det ska vara tungt. Morgon promenaden gick också bra, har ett helt annat tempo 5,5 km på 41 min istället för ca 52 min.


Fick bästa kommentaren på gymmet i dag.  Som alla säkert har förstått vid det här laget så är jag ett stort fan av gladiatorerna. Tycker det är grymt imponerande. Men det var i alla fall en som kom fram till mig och sa att när han ser mina armar så tänker han på gladiatorerna. Kul! Det kan jag leva på länge :). Sen så sa syrran också (när vi var och kollade på inspelningen av gladiatorerna) att hon trodde jag hade en chans om jag ställde upp. Så vi får se, om jag kämpar på bra så kanske man står som utmanare nån dag :)

Kram på er!

Inga kommentarer: