lördag 11 augusti 2012

Badbåt 7/8

I dag var det badbåt på schemat. Åkte runt 10.00 och hemma vid hotellet 18. Så en riktigt heldag på Medelhavet. Det var nog tur att vi tog havet idag för det har varit riktigt hett. Men när båten var i rörelse fläktade det lite i alla fall. Jag körde med solfaktor 50+ i dag så jag inte skulle bränna mig sönder och samman men trotts detta har jag ändock bättrat på brännan en aning och det hettar på bröstet. Solen är stark med andra ord. Båtturen bestod av ett antal stopp, tror det var 6 st stopp för bad, mat och lite vandring i annan stad.

Senare på kvällen testade vi ytterligare en restaurang, och denna gång var det riktigt gott. Förut har det varit helt ok mat, men denna var GODARE. Så har mycket som man har ätit, druckit har jag inte gjort på evigheter. Och med den minskade mängden träning gör att man känner sig som en ballong. Fast det är rätt så gött att bara vara också, bara att ta nya tag när vi kommer hem.

Restaurangen hade gratis wi-fi ( nästan alla har det) så i kunde posta några av mina inlägg :) Får se när nästa inläggs bomb kommer :)

Inga kommentarer: