måndag 13 augusti 2012

Ursäkta min svenska 12/8

Ser när jag läser tillbaka i mina inlägg att jag skriver som en kratta. Ber om ursäkt för det, men jag tycker det är lite svårare att skriva på telefonen samtidigt som den ändrar orden själv ibland till det han tycker passar bättre. Sen kan jag inte skylla allt på mobilen då jag även lider en sväng av ordblindhet. Men jag hoppas ni ändå förstår vad jag menar :)

I kväll har vi tagit en riktigt tur runt Marmaris. Först tog vi en tur på strandpromenaden. Fick stanna för vätske kontroll (öl) :) Sen testade vi ytterligare ett matställe innan vi begav oss mot andra sidan, hamnen. Där snurrade vi runt lite inne på Bazzaren, spanade efter tröjor till syrran. Hon har några önskemål och det var tydligen inte lätta att hitta.... Men vi hittade nattklubbs gatan ifall fall. Efter det hittade vi ut till hamnen igen där det blev dax för en ny vätske kontroll :) strosade sakta hemåt och kikade på alla båtar, och herre Gud vilka båtar!!!!
Skulle man gärna ta en tur i!

Inga kommentarer: