lördag 25 augusti 2012

Vilodag?

Skulle ha vilat i dag, men var tvungen att köra igenom måndagens pass en gång till. Så nu har det blivit träning 7 dagar i sträck, inte för att jag klagar :) Men kroppen ehöver tydligen en paus även om hjärnan säger en helt annan sak! Så i morgon blir det vila. Tror jag känner mig relativt säker på alla låtar och vad vi ska göra till dom. nu ska jag bara lägga dom så det blir en bra ordning. Kanske inte så bra att ha två tunga "backar" efter varandra. Så lite små pyssel kvar, sen ska det nog sitta. kollade i pärmen i dag och det var 9 st anmälda :)

Kommer i håg när jag skulle börja med core passet då blev det också massa genomgång innan start. Tror jag tränade mage sju dagar i sträck då med :) Man vill ju att det ska bli bra. Det som känns tryckt och skönt med spinningen är ju att man i värsta fall bara kan sita och trampa om man får hjärnsläpp.

Termin start närmar sig också. Direkt efter passet på måndag beger jag mig iväg till Linköpin, tre nätter. Blandade känslor måste jag säga. Men bara att samla krafter och ta nya tag, ett år kvar! Heja heja.

Ang lete av gemensam bostad är det hur svårt som helst. Massa saker som skall stämma, hyres, insatts, läge, planlösning, pris, behov av renovering mm mm. Har dock hittat några intresanta objekt på datan, frågan är ju hur de ser ut i verkligheten, och vilken känsla man får. Jakten fortsätter. Har i alla fall två intressanter på Teds lgh som vi la ut häromdagen. Och tre intresanter på min trotts att den inte är utlagd ännu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har ni sett Sanna Sandbergs radhus på strand? Det skulle jag köpa om jag skulle vilja bo i Khamn! Jättefint ju :-) //Emelie

Unknown sa...

Ja den har vi sett! Jättefin, ska på visning :)