fredag 31 augusti 2012

Bara början

Fult ös i dag. Varit på banken (1½ timme, hade massor att tala om tydligen) och det ser helt ok ut. Så nu kan man börja leta bostad på riktigt. Efter det bar det av till Teds lgh. Allt ska packas och tömmas, olika lådor för magasinering, loppis och med till mig. Tur han inte har så stort ;) Köket hans i alla fall med i dag och i morgon tar vi resten. Sen bar det hem till mig, packa upp lite av Teds saker och rensa bland mina (så Teds saker får plats). 7 Timmar senare är i alla fall jag trött och sliten. Blir soffläge med en kopp te och mina nya mysisar som låg och väntade på mig när jag kom hem från Linköping <3 .="." :=":" br="br" forts="forts" i="i" lgh="lgh" morgon="morgon" p="p" packningen="packningen" r="r" ra="ra" rensningen="rensningen" riktigt="riktigt" s="s" sambos="sambos" snart="snart" tter="tter" v="v" vi="vi">


Nya sköna mysbyxor.
Rensningen och försäljningen fortsätter. Då Meja har blivit för lång för denna joggingvagn så får jag göra mig av med den också. Perfekt promenad / joggingvagn, funkar bra på både asfalt, grusväg och elljusspår. Regnställ/reflex överdrag. 1000:-

Inga kommentarer: