lördag 24 mars 2012

Dålig start

Började med att klockan ringde kl 6 i morse. Satt mig upp och var jätte förvirrad, eller det kändes så i alla fall. Visste inte varför jag skulle upp. Jobb, skola, dagis osv. Men kopplade sen att det var jobbet som kallade. Kände mig inte helt hundra i kroppen heller. Halsont, rethosta, och snorig. Suck! Men nu så här på förmiddagen börjar det ordna upp sig. Tog en temp för säkerhets skull, ingen feber! Tur. Så på lunchen får det bli en sväng till gymmet. Får smygstarta lite och känna mig för hur det känns. Trodde jag skulle ha mer träningsvärk efter mitt första crossfit pass i går, men känner bara lite ömhet i skuldrorna.

Väl hemma efter jobbet måste jag ta tag i hemmet, igen! Har inte hunnit packa upp resväskan från Stockholm än! Skärpning.

Inga kommentarer: