lördag 24 mars 2012

Nytt person bästa!

Drog en snabbis ner till gymmet på lunchen. Eftersom tiden är begränsad så la jag upp dagens träningen i stationer, lite crossfit inspirerat. Först blev det 15 på löpbandet i lutning. Sen blev det 5 stationer med fokus på ben, Vadpress, in och utsida ben (i maskin), benpress och djupa benböj. Gjorde alla övningar i en följd och tre varv x 10 reps. Kort men effektiv träning. Satte även personbästa i benpressen, 160 kg. Sista settet känndes det riktigt tungt.

Senare i kväll blir det bowling och mat med galaxen. Kul att ses utan svettiga träningskläder :)

1 kommentar:

Madame Morell sa...

Nu ska vi se om du läser denna kommentar,,,,,skulle vilja att du kom hem till mig och hjälpte mig med min blogg nån dag,,,,,,,kan du det? Messa mig - jag har förlorat ditt telefonnummer. Du är jättefin och smal och duktig på alla sätt och vis:)
Puss och kram från Jessa