torsdag 15 mars 2012

Har jag lösningen?

Har ett problem, men som snart skall vara ett minne blott. Det har varit det här med löpningen. Tror jag har rätt så bra kondis på det som koppen är van. Zumba, spinning och raska promenader är inga problem alls, där kan jag nästan hålla på hur länge som helst. Problemet är att jag inte vågar utmana mig själv i kardio träningen. Jag lägger mig på den nivån som jag klarar. Hur skall man bli bättre om man inte utmanar sig. Jag har börjat att utmana mig i styrkan och känner mig bekväm i det. Så nu är det även dax att ta tag i konditionsträningen. Kan ju inte bli värre än jobbigt. Blir att starta med intervaller på bandet, förmodligen redan i morgon. Hoppas hinna med både det och zumba.

"Om man vill få andra resultat än tidigare så måste man ändra på arbetssättet" utdrag från dagens LEAN konferens. 

Inga kommentarer: