torsdag 10 maj 2012

Vårruset!!

Innan loppet, skitglad och relativt torr :)
Årets vårrus är avklarat. Blev ju en klar förbättring än sist då jag tog mig runt på dryga 40 min. I år kom jag i mål på 31,24. Tänkte jag skulle under 30, så inte helt nöjd. Men ändock rätt så nöjd då det bitvis var sjukt trångt, lerigt och blött. En stor eloge till syster yster (längst till höger) som kom runt på dryga 28 min. Starkt jobbat för en som börjat löpträna för ca tre veckor sen! Lite irriterad att jag inte tog henne med gläds åt hennes resultat.

 

Riktigt otur med vädret, verkligen vräkte ner innan loppet, lite mindre regn under själva loppet. men blev sjukt varmt. Hade på mig ett linne, tunn långärmad, vindjacka och lag tröja över. Riktigt varmt blev det efter ca 1 km. Blev även utan musik sista km, men det gick ändå.

Inga kommentarer: