söndag 27 maj 2012

Ett stort mål är uppnåt!

Trotts mindre träning denna vecka så har det ändå gjort resultat. Man har nog fått igång förbränningen och fått lite koll på kosten. Så det lönar sig att hänga i. Målet som i dag är uppnått har under en lång tid känts som en omöjlighet. Jag har kommit under den magiska gränsen! Men i dag gick det! - 9kg! har försvunnit denna vår. Riktigt bra sätt att fira mors dag på! Men total är det säkert 5 kg tills om har försvunnit, men när jag var som störst ville jag helst inte väga mig, så har inte så stor koll. Nu vill jag väga mig varje dag :) Se hur många hg som försvunnit från föregående dag.


En helt underbar dag också. Solen skiner, meja är här och du i mina tankar! Vi ska nu käka frukost på balkongen och sen packa strand och picknick korgen och dra ner till mormor och sola ev bada och fira mors dag. 

Ha en toppen bra mors dag! 

Inga kommentarer: