torsdag 17 maj 2012

Vecksamanfattning

Trotts en dålig vecka med utgång och dåligt med motion så blev ändå utfallet relativt bra. Men kan ändock inte låta bli att tänka på hur det hade blivit om jag inte hade druckit allt de där vinet, inte tagit några chips och tränat mer. Men gjort är gjort och jag får glädja mig över det som hänt.

Träning:
Gym: 2ggr
Pass: 2 st, core och 10-10-10
Pw: 1 st, 8,64 km
Löpning: 1 st, 5km (vårruset)
Vilodag: 2 st, varav en av dagarna trädgårdsarbete i tre timmar

Kroppsmått:
Vikt: -1,8 kg, Totalt: -7,6 kg
Midjemått: - 0,5 cm, Totalt: -11 cm


Nu dax för en lyxfrukost sen ett pass 10-10-10. Sen blir det att lämna för pappa vecka och praktik. Denna mamma vecka har gått sjukt fort och känns inte så bra att ha haft barnvakt så mycket som jag har haft denna vecka. Men i bland är det svårt att får till allt. Jag är i alla fall grymt tacksam för att jag har hjälp med barnvakt de veckor det kör ihop sig en aning.

Inga kommentarer: