torsdag 10 maj 2012

Vill visa er något hemskt!

Man tycker att det inte händer något, hur man än sköter kost och träning så står man stil. Men när man tittar tillbaka på gamla kort så ser man, så fortsätt kämpa med mig. Vare sig det gäller fett eller muskler som är erat mål. Eller kanske båda som i mitt. Nu ger vi oss en extra stark spark i rätt riktning. Snart ska bikinin på och jag vägrar se ut som jag gjorde förra sommaren!

Det var syrran som tog kort på mig denna sommaren, har massa "tjockis" kort hemma. Hon tyckte väl att jag själv behövde se vad jag hade gjort med min kropp. Tack i efterhand, denna kropp är ett minne blott!

2 kommentarer:

Iréne sa...

Verkligen tummen upp!
Du är så duktig som kämpar på och som verkligen har gett järnet! Jag fattar inte att du orkar! Grymt bra jobbat!
(Jag får lite ångest över hur jag kommer se ut på beachen i sommar, hehe..)
Stor kram!

Unknown sa...

Tusen tack! När man ser resultat får man mer energi att bara fortsätta. Har blivit en livstill att äta nyttigt och träna. Du jobbade väl på bra me lchf? Och jag har ju lite försprång, mitt barn är ju 5 år. Först senaste året jag har fått det att fungera i vardagen :)