lördag 26 maj 2012

Vad var det som hände?!

Jag skyller på Champagnen, är inte van fin dricka tydligen. Kan ju bero på hur mycket man drack också. Kvällen började hur bra som helst, fint väder,go dricka och trevligt sällskap. Men i bilen på väg ner till stan hände det något. Är ju åksjuk i vanliga fall och med alkohol i kroppen blev det ju inte bättre. Fick kräkas direkt när vi stannade bilen, och sen gick det tydligen inte att sluta. Tur att jag hade ett riktigt omtänksamt sällskap med mig som tog hand om mig och såg till att jag kom hem. Tur det finns fina människor. Hade blivit av med 1 kg på ett dygn (då förstår ni att det var mycket som kom ut). I dag mår jag oförskämt bra. Haft en riktigt bra dag, varit nere på stan och kollat in fastingen. Tänkt vad mycket människor det egentligen finns i Kristinehamn. Det har blivit lite uteserveringar (alkoholfritt i dag) sol och mys, och i kvällningen kom Meja. En fin lördag helt enkelt.

Inga kommentarer: