tisdag 15 maj 2012

Hur ska det sluta?!

Ryggpass i dag (och mage). Kändes riktigt tungt i dag, typ 0 energi. Vet ju att det beror på sömn och energibrist. Blir lätt det när jag är på praktik. Dels för de tidiga mornarna och dels pga uteblivna mellanmål. På jobbet, plugg och lediga dagar har jag hittat en rutin som funkar, men inte på praktiken. Sen så vill man inte direkt gå undan för att käka, och i dag har det inte funnits tid för den delen heller. Åter till ryggpasset, varje ryggpass försöker jag mig på de där nedrans chinsen, utan framgång. Orkar fortfarande inte ens en negativ. Ibland känns det hopplöst, men nån gång måste det ju lossa. Lite starkare och lite lättare så ska det nog gå. Orkar i alla fall en reps i lastdraget med kroppsvikten. Det tar sig. 
 
Här hänger jag och dinglar, och försöker förgäves ta mig upp.
 Känns som jag har en svacka just nu formmässigt. Svackan har varit sen i fredag så det går väl ann. Men tror det beror på utebliven cardioträning och slarvet i helgen. Trotts svackan så minskar i alla fall vikten, så det är skönt. Men i morgon hoppas jag svackan är över då blir det nämligen utbildningskväll inför kommande instruktörsjobb. Ska bli sjukt kul!
Meja skakar lite på vibrationsplattan




Inga kommentarer: