måndag 3 september 2012

Cykelbyxa...

... Ja det var inte i går man hade det på sig. Känns som om man kom man till baka till barndomen för ett litet slag. Men om man kör spinning är det helt ok tycker jag :) Andra passet var minst lika roligt som första passet, kärlek <3 .="." 20="20" att="att" bege="bege" blev="blev" ca="ca" dax="dax" det="det" efter="efter" f="f" hem="hem" innan="innan" knyttet.="knyttet." min="min" natta="natta" r="r" sig="sig" var="var" zumba="zumba">
 

Ted har slitit i dag. Han har tömt och städat sin lgh, verkligen varit i gång hela dagen. Så nu sitter vi i min, numera våran lgh, med saker upp över hakan. Det mesta är dock loppisgrejer, har massa att göra sig av med, som om ni saknar något hör med oss :) Så i morgon skriver han över lgh på nya ägarna. Sp nu är det bara att leta gemensamt boende och sälja "min" lgh. Vi har som tidigare nämnt varit och kollat på ett radhus, och i kväll diskuterade vi fram och tillbaka och enades om ett startbud, så nu börjar resan med nervösa dagar kanske veckor framöver. Finns det fler intressenter, vad lägger de för bud, vad är vårt slut bud osv osv....

Inga kommentarer: