torsdag 13 september 2012

I väntans tider....

I dag blev det gym träning igen, som jag har längtat. Tror inte jag har styrketränat på ca två månader sen, utan jag har satsat på cardion. Något som jag från början inte gillade men som jag har lärt mig tycka om mer och mer ju lättare det har gått. Men nu känner jag att jag behöver växla lite. Börjar bli trött på att mata timme in och timme ut på löpbandet. Så i dag bestämde jag mig, jag ska börja köra lite styrka igen. Så i dag blev det axlar och bröst. Märks att man tappar fort, kommer förmodligen ha träningsvärk i morgon, gött. Efter vår träning var det dax för Mejas zumba, något hon uppskattar varje gång.



 

Meja fixade dukningen i dag.
I dag blev det avgjort också. Radhuset är vårt! Men det var en tuff kamp och det blev lite dyrare än vad vi hade hoppats på. Men då är det tipp topp och inte allt för mycket att göra på det. Lite planer har vi men inget vi drar igång direkt. Så på måndag skriver vi papper och flytten blir väl efter årsskiftet antar jag. Både på gott och ont. Man vill ju flytta in på en gång, men samtidigt så spar man ju lite pengar ju längre vi bor här. Och så har vi ju tid på oss att lägga ut lgh till försäljning. Kika här om intresse om en ny lgh finns :)

Inga kommentarer: