tisdag 18 september 2012

En perfekt dag.

Vilken livsstil vill du ha? Jag vill ha en aktiv livsstil. Jag älskar allt som har med träning, motion, kost och hälsa att göra. Om jag kunde och fick skulle jag gärna vara på gymmet hela dagarna! Känner att jag saknar det nu, alltså jag tränar ju regelbundet men känner att det inte räcker, får inte den där lilla extra tillfredsställelsen. En perfekt dag skulle vara: en morgon pw innan frukost. Efter lunch skulle jag gärna ta ett redigt styrkepass efterföljt av typ spinning, Zumba eller något liknande och ev om krafter fanns kvar en kvällspromenad innan man sjönk ner i soffan med en kopp te. Hur bra låter inte det? Men tyvärr kommer inte dessa dagar så väldans tätt. Det är en annan vardag man lever i. En vardag som jag för övrigt trivs superbra med, förutom lite för lite träning. Dygnet skulle helt enkelt ha fler timmar.

Inga kommentarer: