torsdag 2 januari 2014

Dag två

Andra dagen med PF har snart gått till ända. Det har funkat bra och var inte allt för hungrig på förmiddagen. Kurrade lite i magen när jag anlände till gymmet men glömde snabbt bort det. Amningen är så gott som slut så innan träningen intog jag mina tillskott tillsammans med en celcius och BCAA. Trotts fastan så kände jag nig inte "slö / trött" på gymmet utan kunde köra på som vanligt. Träningspasset slutade runt 12 så då bröt jag fastan med en protein drink och när jag kom hem fixade jag i ordning en god omelett. Till middag blev det jätte goda "färsrullar" med oliver, chili, vitlök, solrostorkadetomater och ost. Det i hopp med en roccola sallad och en tatziki gjord på kvarg, mums! 

Våran dator har krånglat i ca en veckas tid så uppsatsen har legat lite på is. Öppnade den i dag och läste igenom responsen och fick ett mindre psykbryt. 60 kommentarer och många är inte gjorda i en handvändning. Efter att ha samlat mina tankar i köket och gett min kära sambo en skopa av min frustration så samlade jag ihop mina tankar och fokuserade framåt. Så efter middagen satt jag mig ner och började rota i uppsatsen. Så nu känns det lite bättre. Det är tungt att skriva den på egen hand men skam dem som ger sig. 


Inga kommentarer: