söndag 5 januari 2014

Måltidsordning

Har kommit in i en rätt bra måltidsordning nu när jag kör PF. Om det är träningsdag börjar jag med BCAA innan gymmet (som oftast har varit på förmiddagen när jag fortfarande fastar). Om jag är färdigtränad   Runt 12 tar jag en protein drink. Till lunch blir det en omelett med grönsaker. Som mellis blir det en burk kvarg och mellan 17-19 blir det en låg kolhydrats middag av något slag. Än så länge känns det braoch  ska bli intressant på onsdag när det gått en vecka och se resultaten. I dag blev det dock lite fusk på kolhydrats sidan. Vi hade bjudit hem goda vänner och åt en god middag med oxfilé, rödvinsås och rotfrukter. Till det blev det ett glas vitt vin och som efterrätt en bailys kaffe. Mums så gott. Dock så gick jag på fastan kl 20.00. Så känns helt ok. 

Inga kommentarer: