onsdag 18 april 2012

Ätardagar.

Inte blivit så mycket blogg dagarna här i Upplands Väsby. Fullspäckade dagar. Dag ett var givande och man fick med sig massa idéer på förbättringsarbeten. Kul.

Träningen har blivit lite eftersatt, kanske naturligt. Men i går blev det lite intervaller och axlar och i dag lite Intervaller igen och armar. Så kan säga att det har blivit ett pass på två dagar.

Maten har varit ok. Ibland kan man ha ätas dagar i sina deff perioder när man känner att energin är i botten. Man ska då inte moffa allt utan fortfarande tänka på vad man stoppar i sig, men men kanske kan ta en mjuk macka, en extra potatis osv. Alltså ättardagar med sunt förnuft. Kan säga att det var en sån igår. Mjukt bröd, en klick potatis gratäng, liten chokladbit till kaffet. Och till dryck blev det två glass rött. Planen var att inte dricka. Och jag höll mig till cola light tills middagen var uppäten och klar. Konstigt tyckte vissa, andra undrade om jag var gravid.... Man kan man väl välja att inte dricka utan att det ska vara någon anledning. Men efter maten var jag lite sugen så det blev två glas och lite skitprat. I dag var jag glad att man inte drack mer och kom i säng för då orkade man stå på löpbandet kl 0600 i morse. Nu ner och inta frukost, sjukt hungrig!

Ha det gott!

Inga kommentarer: