torsdag 26 april 2012

Vilodag?

Har blivit van att träna på både för och eftermiddagen, så nu när jag bara har tränat på fm (pw och gym) så känns det som om jag inte har gjort något på hela dagen. Sjukt vad fort man vänjer sig. Men men att få ha sin goding hemma är mer värt.


När jag köpte det stora akvariet fick vi ett mindre på köpet. Det får bli Mejas. Så i dag åkte vi iväg och köpte grus. Rosa fick det bli. Hon ville även göra fint med klistermärken på ramen, och det kunde hon ju få :)

Kvällens mat, lax och grönsaker.
 Börjar bli sjukt irriterad på min dator också. Om man inte trycker mitt på mellanslaget så händer det inget. Och nästan alltid trycker jag på sidan för att slippa flytta handen, men nu får jag lära om. 

I morgon är det fredag och jag känner på mig att det kommer bli en toppen dag!

Ben, vader och rumpa tränades i dag.

Inga kommentarer: