onsdag 4 april 2012

Dagens utmaning.

I dag har jag verkligen utmanat mig själv. Jag har ståt och presenterat rättspsyks genombrottsprojekt. Har inga problem att stå och prata inför folk och göra min röst hörd, men i dag var det många som lyssnade och många som jag inte kände. Tror det var mellan 100-120 personer. Vi var några stycken som skulle presentera sina projekt så när jag stod där framme och väntade på min tur kände jag mig hur lugn som helst. Men sen när det började närma sig min tur blev jag riktigt nervös. Kände hur ena knät började skaka och hur värmen spred sig i kroppen. Men det gick jätte bra. Och jag fick bra med kredd efteråt. De tyckte det var jätte bra att jag verkade lugn och avslappnad. Tur man kan ge det intrycket fast känslan var en helt annan. Men så här efteråt känns det himla skönt och roligt att man har utmanat sig och jag kan tom tänka mig att göra det igen. Man ska testa sina gränser för att utvecklas! kul!

Inga kommentarer: