onsdag 18 april 2012

Viktnedgången så här långt.

Skrev lite om ätardag i förra inlägget. Vet inte riktigt vad jag skrev och svårt att få med allt när man skriver på mobilen. Men som sagt så har det varit svårt att planera dieten när man ligger borta. Jag har ändock tänkt på vad jag äter och försökt att hålla ner Kacl men samtidigt inte varit petig. Det har funkat rätt så bra, men man känner sig ändock svullen. Nu blir det nya tag på dieten.  Träningen denna gångna veckan har gått (tor-tor) har som sagt varit lågintensiv, då jag har Meja. men har ändock blivit:

PW: 2 st
Gym: 5 st pass
Pass: 2 st Klasser (90 min högintensiv, 45min Zumba)

Fick frågan härom dagen hur mycket jag har gått ner, visste inte exakt utan hade bara ca siffror. Men det gjorde att jag blev nyfiken och bläddrade lite i min almanacka.

Vikt: 23 Jan --> 15 April = -4,3 kg
Midjemått: 3 Jan --> 13 April= -7 cm

Inte riktigt nöjd, men ändå relativt bra resultat. Nu är det bara att fortsätta att kämpa vidare

Inga kommentarer: