måndag 2 april 2012

Tentaplugg.

En vecka till Tentan och jag hade mentalt redan struntat i den. Orkade verkligen inte ta tag i den är så mycket annat som jag vill och måste lägga fokus på. Så tänkte att jag gör en omtenta till hösten. Men jag gillar inte riktigt att ge mig utan fajt. Så jag ska ändå ge tentan allt jag kan. Känner nu att jag börjar få koll på allt annat som har stressat mig. Så nu kan jag fokusera på Tentan.
  
Nu har jag även fått tag på bra litteratur. Har letat som en tok men inte hittat något tillfredsställande. Men jag hade turen att en kurs kamrat hade fått tag på tre! Så jag fick låna en av henne. Så nu känns det rätt så kul att plugga. Vad fort det kan vända på några dagar. Så nu får jag nog gå och lägga mig så jag orkar att plugga i morgon.







 

Inga kommentarer: