fredag 6 april 2012

Viktnedgång och träning

Så här nöjd är jag över dagen. Finns det någon bättre aktivitet än träning? Dagen har gått i träningens tecken. 5 olika pass blev det. Totalt 4 timmars träning. Plus all "gratis" motion man får när man låter bilen stå och tar cykeln istället.

  

Och kosten har gått super bra. Inte en enda godis bit har passerat mag / tarm kanalen. Har inte vägt mig på ett tag. Men i och med att jag har startat deffen nu så var jag tvungen att ta en startvikt (mäter också) och då upptäckte jag att jag har minskat 2 kg sen senaste vägningen, ca en månad sen. Det måste ju betyda man gör något rätt. 

Ska snart ta natten också, ska bara packa väskan och förbereda några matlådor tills i morgon. Hoppas verkligen att de lilla halsontet jag nu känner är borta tills i morgon. Tänkte nämligen köra ett ben och magpass med efterföljande spinning innan jag går in och jobbar kvällen. Hoppas hoppas.

Nått som jag däremot inte är så nöjd över är dagens pluggpresstation. Den har nämligen varit 0! Fasen, och tentan bara närmar sig! Får ta tag i det i morgon känner jag. Lite påskledigt måste man ju ta?!

Inga kommentarer: