söndag 15 april 2012

Aldrig tidigare visat matrial....

...men nu vågar jag eftersom det är historia. Första bilden är i slutet av oktober 2011. och det var då jag nådde min vändpunkt att nu får det räcka! Var ändå i studio och tog lite kort för att ha något att jämföra med, när jag är nöjd med mitt resultat tänkte jag gå in i studion igen. Ska bli kul, men det blir nog nästa vår, tidigast. Det tar tid med förändring.



Var inte alls nöjd över vad jag hade gjort med min kropp. Ville inte ens ha tajta kläder så tog den slappaste jag kunde hitta. Tyckte ändock att benen var ok, så därav lite kortare, men jag ser ju nu att jag var stor. Stora lår, röv och armar och rygg fett.


 

Denna bild är väl tagen för 1-2 månader, men tycker ändock att det är lite skillnad. Jag känner mig ändock bekväm i lite tajtare kläder. Inom kort hoppas jag att jag kan visa er en bild på en tajt mage och om ett år kanske tom rutor.