söndag 29 april 2012

Ursäkta om jag blir för personlig....

Kort... Men intensivt pass. Gäller att vara effektiv när man har en 5 åring med sig som kan tröttna precis när som helst. Blev i alla fall axlar och bröst, och när jag stressat igenom programmet så ville hon inte åka därifrån. Bonus! Några extra övningar.

I helgen har jag haft det lite kämpigt. Dels för (ursäkta om jag blir för personlig) "lingon veckan" och då blir jag alltid grymt sötsugen, och dels har meja varit här och då är det lördagsgodis och fredagsmys. Men tro det eller ej. Jag har inte stoppat något i min mun. Har klarat helgen galant. förutom att jag åt en smörgås på stan igår.... Inte optimalt i en deff, inte bra alls, men alternativet hade varit värre.

I dag är det barnkalas för mejas kusin. Och jag stålsätter mig! Inget socker för mig tack! :) Kämpa på med era laster, vad det än må vara, min är socker och kolhydrater.

Ps. måste nämna att Meja valde sina egna kläder i dag. (Kravet om hon skulle med till gymmet).

Inga kommentarer: