fredag 27 april 2012

Makeup klass, hudvårdskonsult och massage

I dag träffade jag fina Tina för en makeup klass och för att beställa lite hudvårdsprodukter från Mary Kay. Och det resulterade i att jag blev konsult. Sjukt spänd på att få jobba med produkter i världsklass! Har testat produkterna i omgångar och har ideligen återkommit till dom. Så himla bra grejer. Så varför inte sälja dom också? :)Så om någon är intresserad av produkterna eller en hudvårdsklass så hojta till. Så småningom blir det även makeup.

Vi tog lite före och efter bilder på en makeup idag. Sjukt stor skillnad. Kunde inte bestämma mig vilken efter bild som blev bäst, då olika saker blev olika bra på olika bilder tex hy, läppar ögon osv.  Så håll tillgodo med massa bilder :)

Före.

Efter






Ser dock att håret skulle behöva sig en omgång hos frissan också! Men en sak i taget.

Var även i dag på en helkropps massage, riktig massage, där problemområden identifieras och jobbas med. Jag visste att jag hade ont i vaderna, men herregud! hade ju ont över allt. Stel och ömmande punkter i axlar, överarmar, nacke, skuldror,höft, lår, vader, benhinnor.... Ja you name it! Ett nytt besök inom kort och  lite tips på stretch övningar. Och så var det ju det där med att vila!.... Får tänka vidare på det, aktiv vila kan jag gå med på, men längre sträcker jag mig nog inte.

Ha en fin fredag alla mina läsare och ta hand om varandra, och ett stort grattis tillmin brors son som fyller två dag.

Inga kommentarer: