söndag 1 april 2012

Vill inte

En helg utan att sätta sin fot på gymmet, det känns. känner mig inte riktigt i fas. Dock har man ju varit i gång med ved, men känns inte som samma sak. Skulle gärna göra några tunga benböj eller marklyft. Men hade inte hjärta att släpa med Meja till gymmet när vi inte har varit hemma på två hela dagar. Får satsa på morgondagen. Känner dock av underarmarna, det är inte så ofta man tränar de.

Meja tog med sig en souvenir hem.
 I morgon är det en ny vecka. Praktik och grupparbete på schemat. Matlådor som måste lagas, väskor som skall packas osv, det är mycket att tänka på. Veckan efter påsk är det återigen dax att bege sig till Linköping. Hoppas verkligen att man får med sig mer denna gången. Föreläsningarna som har varit de andra gångerna har inte givit alls mycket. Denna gång blir det salstenta i psykofarmakologi. Har verkligen inte koll på läget, och har verkligen ingen plugglust. Även om det är detta ämne som jag vill lära mig mer om så går det verkligen inte att motivera sig i att läsa.Lite frustrerande, men blir inte värre än en omtenta. Om jag ska vara ärlig så har jag inte lust att bege mig till Linköping överhuvud taget. Om det inte hade varit för en gruppredovisning hade jag nog struntat i det. Tre nätter på hotell, inget att göra, inget gym och ensamheten känns extra stor när man är hemifrån.  Jag gillar verkligen att vara hemma i vardagen :). Det är ju iof skillnad om man reser i nöjen med nära och kära. Men det är bara att bita i hopp.

Ha en trevlig kväll alla fina, själv ska jag laga mat tills i morgon. 

Kram

Inga kommentarer: