måndag 9 april 2012

Belöningen kommer för den som håller i

Alltså, jag trodde det var fel på vågen när jag ställde mig på den. -1kg sen i fredags. Och då har jag inte ens bantat. Har helt enkelt ätit bra mat, struntat i sötsaker och rört på mig. Fasen vad gött. Bara föra att kontrollera att vågen inte var trasig mätte jag midjemåttet. Och det hade minskat med 3 cm på 6 dagar. Fatta, ett måttband kan ju inte inte vara trasigt lixom :) Det behövs inte så mycket för att ge resultat och när man har en del att ta av så är det ju lättare i början. Men detta gav mig grymt med ny energi. Blir toppen det på morgonens Pw.

Vill även tacka för alla positiva kommentarer efter förra inlägget. Ni ger mig  mer energi att fortsätta. Och ni som funderar, starta! Häng på och toppa formen!

Kramar 

Inga kommentarer: