måndag 23 april 2012

Glömde vila!

Blev en sedvanlig morgon promenad på 5,3 km. alltid lika skönt att komma i gång. Men när klockan ringde 0530 var det lite segare än vanligt att ta sig upp. Men det gick.

På kvällningen drog jag ner till gymmet. "Paniken" in fan sig relativt fort när jag insåg att inte hörlurarna var med och sen fult med folk! På måndagar är det alltid fullt med folk på gymmet, Undrar vad det beror på? Kom sen på att lurarna var kvar i jobbväskan i bilen så fick springa ut och hämta dom.

Glömde bort mig att jag skulle vila från löpningen i dag, men blev påmind rätt så snart, smärta! Blev en liten jogg på 1 km, innan jag fick byta till Crosstrainern, mycket mer skonsamt. Så där blev det ca 50 min och 9 km. Råkade nollställa den när jag skulle fylla på vattenflaskan, men på en höft så blev det så :) Sen blev det benpass. Tänkte köra armar, men ville inte in och "gotta" mig med alla grabbar som stod där. Inte ofta man ser att grabbarna kör ben. Två i dag faktiskt. Men det brukar alltid finnas plats när man kör ben. Fast man kanske inte tänker det annars, klart de kör ben. Eller?



Inga kommentarer: