måndag 9 april 2012

Planering är A och O

Ett bra tips som jag har lyssnat på är att när man lagar mat så lagar man mycket och gör matlådor. Det hjälper mig att hålla en sund kosthållning. Bara att ta fram en låda när hungern infinner sig. Och perfekt när man deffar. Just nu blir det mycket kyckling och det passar mig utmärkt, älskar kyckling.

  

Det blir extra svårt att hålla dieten nu när man ska vara borta och bo på hotell i tre nätter, men jag har planerat och packat. Vet ju att det finns en mini bar på rummet så den kommer tömmas för att kunna få plats med mitt kvarg. Har även packat proteinpulver och min fröblandning. 

Tänkte efter lunch hinna med min 2:a Pw för dagen, och sen blir det axlar och armar när gymmet öppnar innan jag får stressa hem, duscha och sätta mig i bilen till Linköping. Nu när dagen är här känns det rätt så ok att åka iväg ändå. Kommer dock sakna gymmet, men träningskläderna är packade för massa av Pw. 

Ha en bra dag alla fina! 

Inga kommentarer: