fredag 6 april 2012

Energiunderskott och piggare än någonsin

Vilken underbar morgon! Alla klagar på snön, men den gör mig inte så mycket. Visst hade det varit trevligare med sol och vårkänslor till eftermiddagens Pw, men bara att klä på sig.

 

Började min morgon kl 0600 i morse då klockan ringde. Klädde på mig och packade väskan och cyklade i väg till Hk träningscenter för att köra lite crossfit och powerstretch (totalt 60 min). Så himla roligt och intensivt. Var lite orolig för att jag inte skulle orka ta ut mig så då jag inte hade ätit någon frukost. Men det gick jätte bra. Man blev nästan mer taggad av att tömma kroppen på den sista energin. Sen var det bara att cykla hem och inta en protein smoothie. För att sedan bege sig till Galaxen där det blev en timmes styrka (axlar och armar) och vidare till spinningsalen (60 min). Där tog energin slut, redan på uppvärmningen. Men som tur är finns det celsius, och den kickade till efter max 10 min så då var det bara att ge järnet! Riktigt nöjd över fm. Så här skulle alla förmiddagar vara :)

Slänger nu i mig lite kvarg, matbrödet står på jäsning och jag ska ta en dusch innan det blir påsk lunch med la familja!


 

Inga kommentarer: